Sd14 Normal istemiştim ama olmadı hayırlısı böyleymiş diyorum 🙂 Sezeryan doğuma gireceğim bayanlar bugün 1 saat sonra ilk bebeğim stres heyecan karmakarışık duygular içerisindeyim dualarınızı bekliyorum inşallah 🙏🤲🏻
Kayaozge Sd14 Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde ilk doğumumdu bende sezaryan oldum. Stres korku panik yapmayın her şey göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor şimdiden sağlıkla büyütün 🌸