Asya06066 34+6 dayız aşırı derece el bilek kol ağrısı oluyo karıncalanma ve uyuşmada var aynı durumu yaşayıp yaptığında iyi gelen bişey varmı acaba ?
MerveG17 Bende 30+5im. Birkaç haftadır sürekli el uyuşması yaşıyorum tabii devamında ağrı şeklinde 🤦🏻♀️