Memorialde özgüç Altun var çok Güler yüzlü sevecen samimi bir doktor ama ücreti biraz pahalı bu yüzden ben değiştirdim şuan Tekden de Ahmet acere gidiyorum , bu doktor da çok ilgili sevecen ve samimi yaklaşıyor yorumlarda da doğum yapan çoğu anne memnun