Tospik111 bundan 2 ay önceki aldığım fiyatla aynı fiyat verildi bana zam yansımamıştı ama yılbaşından sonra zam olcak söylentileri var fakat yine böyle bi bilgi paylaşmadılar benimle. Ücret içerisinde 10 fotoğraf oda süsleme ve şerbet dahil dendi. Açıkcası unuttum oda süsleme örneği görmek istiyordum mutlaka sade bişey yapılıyordur ama tekrar gittiğimde
Örnek görmek isteyeceğim:) Ayrıca numarasını da ilk görüşmede pylaşıyor ve saat kaç olursa olsn whatzapptan cevap veriyor :) tahlil sonuçlarıma bakıyor illa muayneye gitmeyi beklemiyorum sonuç göstermek için