Fatmabens haftadayım dün sabahtan beri vajinada batma tarzı ağrım var ağırlık var sanki. Bu haftalarda normal midir? Yaşayan var mı? Daha önce düşük yapmıştım o yüzden korkuyorum. Beyaz akıntı oluyor Bi de geçmedi hastaneye gitmeli miyim