Kızlar yıllardır geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var ne kullandıysam geçmiyor doktorum da zararlı olmadığını söyleyince benim için de alışılır bi durum oldu . Şuan 20 haftalık gebeyim ve son bi haftadır kaşıntıdan kavuruşundan duramıyorum çok kötüyüm . Ne kesin geçirir bi bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?