Kızlar sezeryan doğum yapalı 40 gün oldu. Sezeryan dikiş ağrılarım geçti ancak yatarken sağa sola dönemiyorum bacak aramın ağrısından . Artık yan yatmam gerekmiyor mu hep sırt üstü yatıyorum acaba serklajımı doktor almayı unutmuş olabilir mi diye düşünür oldum