Smyye0303 6+5 haftalık hamileyim dün içmeyi unutmusum ya folbiol kullanıyorum bide ben önceki bebek sağlıksız olduğundan dolayı bir ay bu folik asit aticam. Dün unutmuşum içime dert oldu simdi sabahtan içtim ben gibi unutan varmı.?
handeserdes Smyye0303 ben de unutuyordum ara sıra. hatta iki gündür de demir vs onları içmeyi unutmuşum 🙄
neanladinyurdagull Smyye0303 aşırı derecede değerlerim düşük 2 gebeliğimdede folbiol kullandım arada bende unutuyordum birgünde birşey olmaz heralde hayırlı olsun
handeserdes Smyye0303 haklısınız da öyle bir iki kere unutmaktan bir şey olmaz diye dedim. bana da doktor söylemişti baştan. ben bıraktım 30+2deyim. demir, b vitamini ve omega kullanıyorum. ama 2 gündür onları da unutuyorum 🤦♀️
Smyye0303 neanladinyurdagull inşallah canım hadi ya benimde B12 eksikliği oluyor da hamile kalmadan önce arada bir attım aslında kullandım belki normaldir değerlerim inşallahta. Ya unutmuşum sinirim bozuldu sabah farkettim bende
Smyye0303 dilay_06 yok bidaha unutmam zaten fazladan da içmem asla.1 ay bunu kullanicam sonra normal doza baslicak galiba doktor
Smyye0303 ElaRose evet ya onuda düşündüm yüksek değerde nasılsa diye eksikliği olmaz heralde önceki gebelikten ötürü aşırı korkuyorum da ondan 🥺
dilay_06 Smyye0303 ilk 12 hafta folik asit sonra demir ve vitamin ilacı ama sabahları 1 tatlı kaşığı pekmez yersen demir eksikliği çok çekmezsin (ileride şeker sorunun olmasın diye)
anneoluyoruuumm16 Smyye0303 canım ablam hiç kullanmadi bir jelatin anca içtim diyor. Folbiol benim doktorum önermedi innate kullandım sende doktoruna danış. Folbiol otizm tetikliyor diyorlar dikkat et cnm
Smyye0303 anneoluyoruuumm16 canim önceki gebelik sağlıksız olduğu için yazıldı bu ilaç benim etrafımda 9 ay kullanan arkadaşım var Allah’ın izniyle bişey olmaz ya doktor 1 ay kullan sadece dedi sonra normal 400mg olana çevirecek büyük ihtimal
Smyye0303 dilay_06 hiç yemiyorum pekmezde yaa inşallah yerim oğlumda çıkmadı gebelik sekerim hatta şeker testi falanda yaptirmamistim😅
Smyye0303 handeserdes biliyorum inşallah sıkıntı olmaz ya zaten değeri yüksek bı folik asit kullanıyorum ☺️ya maşallah kocaman olmuşsunuz siz yinede sen iç unutma canim alarm falan kur 😍
Pamukbebegimm Smyye0303 birşey olmaz.Unutmamak için telefonunuza alarm kurun hem de hergun aynı saatte içmiş olursunuz
Smyye0303 Pamukbebegimm aslında aksamlari içiyordum tam tok olduğum vakit gün içinde hiç bişey yiyemiyorum fazla bulantidan da. Ya dün gezdik geldik yorulmuş uyumuşum hapta unuttum
PrensinibekleyenAnnee Smyye0303 sen bı gün unutmuşum bizim akraba hiç icmemis 3 çocuğundada çocuklari gayet sağlıklı boşver takılma okadar