Sıra bende iki gün önce sezeryan oldum şuan hastanedeyim bebeğim kucağımda şükürler olsun
Evet kızlar 33 haftalıken kontrole geldim hastaneye ve sancım çıktı yatış yapıldı ve ciğer geliştirici iğne oldum iki doz iğneden sonra eve geldim ara acile gelip nst bağlanıyordum sancım az çıkıyor du ama bu sefer yeşil tabakalı bir akıntım var bana mantar dediler enfeksiyon dediler ama megersem bebeğin suyu geliyormuş neyse 36 haftalık oldum resmen normal doğum sancısı gibi sancı çekiyorum sağ ayağımı hissetmiyordum yine acile geldim sancım çok çıktı yatış yapıldı doktor muane etti suyun geliyor bu mantar değil dedi ve çok sıra vardı önümde 7 szryan doğumu ben ise önlüğü giymiş hazır bekliyorum ve o an geldi uzandım amiliyat masasına sprail dediler eğildim ignemi sırttan yaptılar inan hiç acımıyor sonra zaten bebeğin sesini duydum ve çok dua ettim en çokta kanserden dolayı melek olan oğlumun hastalığı gibi kanser lösemi tedavisinde bol dua ettim sonra çok rahat bir şekilde odaya geldim his olmadigi için rahatsın acı yok ama bilincin yerinde yapılan iğneleri serumları hissetmiyorsun bile bebeğimde kuveze girmedi 2450 doğdu şekeri düşüyor sadece onunda kaşıkla mama ile ek destek oluyoruz bu arada karnıma kum torbası yerine serum koydular üç tane bastirmaktan iyidir ama mecbur gelip bastırıyorlar oda çok rahat olun his olmadigi için çok acımıyor herşey yolunda bugün taburcu oluruz inşallah sizleri Allah’a emanet ediyorum rabbim kolaylık versin doğuma girecek tüm annelere ama emin olun korkuyorum bende çok dedim ama hepsi geçiyor