Kubra00 Saat gece 3 ten beri 5 dakika en fazla 10 12 dakika aralıkla karnımın alt bölgesine kasık ve sırtıma adet ağrısı gibi ağrı giriyor 1 3 dakika sürüyor karnım sertleşiyor bide doğum belirtisi midir (39+6) haftalik şuan???????????
Sezenaksukarademir Kubra00 düzenli arkalıklarla ağrı giriyorsa, dinlenmeye ve duş almaya rağmen geçmiyor ve şiddeti giderek artıyorsa doğum başlamıştır. Bir avazda doğurun inşallah
birannis_ Kubra00 doğum başlamış olabilir bende ilk başta 20 dakika da bir sancı geliyordu hafif hafif sonrasında süre git gide kısalmıştı suyumu hastanede patlamışlardı suyumda gelmemişti açılma olmuş olabilir bence bir muayeneye gidin
bebeklerimveben_ Doğum sancısı çekmedim bilmiyorum nasıl olduğunu gün alıp sezeryan olmuştım rabbim bir avaz da doğurmanı nasip etsin hemen açılman olsun çok çok güzel bir doğumun olsun amin ❤️