Haticenuuur Kızlar 37+5 olduk ama artık çok zorlanıyorum . Doğum başlaması için önereceğiniz şeyler nelerdir ?
nur_bebek34 Haticenuuur yürüyüş ve bol bol hurma ve egzersiz tabi ben yapmıyorum ama artık yapmam lazım
Dunyevi Haticenuuur valla h bişey doğru düzgün yapmadım 1 temmuzda bekliyorduk güya 30 gün hurma yiyecektir Meryem Ana otu alacaktım yürüyüşe çıkacaktım bizim kız 36 haftada doğdu
Melekg Haticenuuur önce bana dilaltı hapı verdiler sonra alttan muane ederin daha sertini yapa yapa açtırdılar 5 cm olunca suni verip suyumu patlattılar doğurdum