Hilal2901 Suni sancıyle dogurdum arkadaslar darısı bekleyenlerin basına insallah❤️ Dualarınızı bekliyorum
Belin_ay Hilal2901 nasıldı acilman dah once vardimydı anlatirmisin bende suan yatış veridler oglem sanci veridiler 4te cikardilsr yarin tekarar vericekler
Zeynepozcan Hilal2901 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah nasılsın? Bebiş nasıl ? Umarım ikinizinde sağlığı yerindedir❤️🥰
Hilal2901 Belin_ay açılmam 2 ile yattım 12-1 gibi 7.3 8 gibi doğdu suni sancı ve epidural vardı bende
Belin_ay Hilal2901 kız tam anlamadım acilman cm olarak ne kadardı kac saat suniyle kaldın hersey kac saat icinde gerçekleşti
tostperisi Hilal2901 merhabalar gözünüz aydın 💖 devlet hastanesinde mi epidural verdiler ben mi yanlış anladım 🥹
Hilal2901 Belin_ay 2 cm acıklık ile hastaneye yatırıldım. Saat 4 gibi bir suni verdiler . Dozunu arttırdılar sonra aksam 8 de doğurdum 8-9 saat sürdü 😂
Belin_ay Hilal2901 4ten sonra dr yok bebegin kalp ritmi düzgün ilerlesin doue surekli vermiyirlamiş bisey olursa dr yokmus
Hilal2901 Yaseminki cok hafif leke geldi onunla gittim ama benim günüm çok geçmis diye yatırdılar baska sikayetim yoktu 🥲 sağlıkla gelsin bebişiniz
Yaseminki Hilal2901 Bende en fazla 41 e kadr bekleyip yatacağım kendiliginden gelmezse doktorum oyle dedi. Suni verecek açılma olmazsa suni ise yaramazsa sezeryan ins ise yarar tabi
Belin_ay Hilal2901 bende devlet takibiliyim suni veriyirlar bana suan o bile işlemiyor bana sanci vurmuyor anlamadim ki
Glsmctnts Benim de bugün kontrolüm var yatış verebilirler 40 +5 im kizlar dua edin benim de açılmam olsun suni sancıyla deneriz olmaz sa sezeryan dedi geçen haftaki doktor
Glsmctnts Sizin ilk gebelik mi hızlı ilerlemiş dogumunuz ben ilkinde 4 cm açıklıkla yattım suyum gelmişti suni sancıyla 1 buçuk günde doğurdum