Merhabalar 34.haftamızdayız en başından beri normal doğum düşünüyorum Allah nasip ederse fakat zaman yaklaştıkça çok arada kararsız hisseder oldum kendimi . Doğum kesisi dışında beni korkutan bir şey yok aslında acı eşiğimde yüksektir canım çok tatlı değildir ama bilmiyorum aklıma geldikçe içim bi hoş oluyor ha kesi olmama ihtimali de var ama olacakmış gibi varsayıyorum. Vajinal kesidense sezeryan olayım karnım kesilsin diyorum😀 sezeryanda da sadece doğum sonrası süreç beni düşündürüyor bünyeden bünyeye değişir tabi bir sürü hikayeler okuyorum duyuyoruz ediyoruz ama insan yaşamadan bilemiyor tabiki . İlk gebeliğim normal doğum-sezeryan ikisine de okeyim aslında ama ilk tercihim normal lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız ? Mesela kesi de uyuşturucu iğne yapılan da olmuş yapılmadan kesilen de bilemiyorum. En başından beri sürekli okuyup araştıran video izleyen makaleler tarayan bir insanım kendi kendime bilinç altımı da çok etkiliyorum farkındayım artık rüyalarıma da giriyor 😀 bu uygulamaya da bağımlı oldum okuyup etkilendiğim ne varsa gecesinde rüyamda görüyorum . Kafam yanıyor artık şuan bile konudan konuya atladım destan yazdım sanki kusura bakmayın 😘