Merhaba kızlar bende doğum hikayemi yazıyorum çok şükür.
Öncelikle bebeğimin gelmesine 1 hafta daha vardı normal gününe. Ama hem tayinimiz cıktı hemde bebişin suyu azalmış diye doktor doğumu başlatalım dedi ve sabah yatış yaptık 10 da. 10:30 da suni sancı aldım damardan değil ağız yoluyla toz bir karışım verdiler bi kapak içtim nst ye bağlandım sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum neyse sonra odaya indim hareketler yaptım çök kalk squat açma germe esneme vs. Çünkü sıfır açıklıgım vardı geldiğimde. 12:30 da tekrar nst ye çıktım ve 2. Dozu verdiler bu sefer çok sık sancılarım çıkmış nst de ama bende yine tık yok doktor geldi alttan muane yaptı olmamıs açıklık dedi. Neyse beni tekrar odaya indirdiler bende yürüyüş ve merdiven in çık yaptım saat 15:00 e doğru tekrar nst ye cıktım açıklıgım yoktu yine ve sancı çıkmasına ragmen doktor geldi sancıların çok güzel hiç mi hissetmiyorsun dedi dedim yok sadece kasılma hissediyorum oda oluyordu zaten alışıktım. 1 saat daha bekleyelim olmazsa sezeryana alıcam dedi sonra tekrar nst istedi tekrar bağlandım ve o sırada pıt diye bişey oldu ve suyum geldi ondan sonra sancılar gelmeye başladı ama dayanılmayacak gibi değil daha sonra odaya indim ve orda daha şiddetli sancılarım geldi ılık duşa girdim 1 saat de öyle geçti daha 3 cm açıklık vardı. Annem dışarda çok ağlamış çok sancısı var olmuyorsa zorlamayın diye gerçekten suni sancı çok betermiş 3 dk bir de belden ve kasıktan vurdu ve benim takatim kalmamıştı doktor bana sordu daha 4,5 saatlik daha yolumuz var bi karar verelim dayanamayacaksan sezeryana alalım dedi bende hocam benim daha şimdiden gücüm kalmadı doğumda napıcam dedim ve sezeryan planladık ameliyathaneye inerken bile çok sancım vardı sedyede zor durdum. Ameliyathanede iğne için bile sancımın geçmesini bekledik ama iğneyi hiç hissetmedim kızlar gerçekten sinek ısırığı gibi birşey sonra zaten ayaklarınız karıncalaşıyor hemen beni yatırıp başladılar muhabbet ede ede kızımı 5 dk sonra çıkardılar bana gösterdiler çok güzeldi o an anlatılmaz yaşanır. Bu arada hiç bişey hissetmedim sadece batma çekme dokunmaları Kızımı hemen odaya çıkarmıslar babasıyla bulusmus bende ondan yarım saat sonra çıktım hemen 3 saat sonra uyuşuklugum gitti kalkıp yürüyüşümüde yaptım biraz ağrım oldu uyusukluk geçince ama ağrı kesici yaptılar aksam 6 da odamdaydım ve suan bebeğim yanımda uyuyor ikimizde iyiyiz çok şükür yürüdükçe ağrılarımda azalıyor yarında çıkacağız muhtemelen. Uzun oldu hakkınızı helal edin arkadaslar benim suni ile başlayan serüvenim sezeryanla bitti ama sonuç olarak en güzel varlıgı kucağıma aldım ve herşey geçiyor ona değer diyorsun. Rabbim sizlerede nasip etsin en hayırlı şekilde inşallah🥹🤲🏻