bsrguneri03 Kıslarr bebegın dönüp dönmediğini nasıl anlarızz sizinkiler kaçıncı haftada dogum pozisyonunu aldıı ??☺️
neanladinyurdagull bsrguneri03 31. Haftada baş aşşağıya dönmüştü bebeğim 34 de de doğum başladı durduruldu 35 de doğurdum his olarak tekmeleri göğüsimin altındaydı benim
Ambrossia7 bsrguneri03 37. Hafta kontrole sezaryen tarihi almak için gittik ultrasonda bi baktık kafası aşağı dönmüş doğum pozisyonu almış çok şaşırmıştım herkes dönmez bu saatten sonra diyordu şuan 38+6 yız beklemedeyiz 😄
bsrguneri03 Gkee peki sizde anlayabıldınızmı ne gibi bir değişiklik oluyor aşağıya daha mı cok baskı oluyor
bsrguneri03 neanladinyurdagull anladımm canım çok teşekkür ederim bende 37. Haftadayım ama hala dönmedi sanırım bebek sankı kafasını üstte hissediyorum
Rwerdst bsrguneri03 devlet hastanesine randevu alın. Doktor pozisyona bakar zaten. Tersse hastanelerde gebe okulları var. Oradaki ebeler egzersiz veriyor 🙃 gebelik okulundan 2 arkadaşımın öyle döndü ☺️ biri 35ten sonra döndü. Biri 36dsn sonra.
ozley bsrguneri03 32. Haftadaydı son kontrolüm pozisyon almıştı. Göğsümün altında güçlü bir ittirme bi sıkışmışlık hissediyordum zaten. Kızım poposuyla ittiriyomuş. 😅
bsrguneri03 ozley bende onu hıssedıyorum ama popo mu başımı ayırt edemıyorum aşağıda da baskı var dönmüş olabılır mı acabaa 😁
ozley bsrguneri03 bence dönmüş olabilir sizin de. 🫶 kafası aşağıdayken aşağıya büyük tekmeler gelmiyor sadece baskı hissi oluyor.
bsrguneri03 Rwerdst aaa bilmiyordum bunu araştırıcamm teşekkür ederım ben kendı kendıne dönüyor dönmüyorsa da bıda dönmüyor sanıyordum😂😍😍
bsrguneri03 shadan evet evet bende de bırkac gündür aynı baskı var bakalm yarın öğreneceğim ınsallah 🙏🏻😍😍😍
Gamze1608 30 da döndü 33 haftalığız kanala bile girmişti cimcime adalat kullanıyorum 35 de bırakacağım