kariyerdeyaparimbebekte22 Üç gündür ağrıyor ya ayakta çok duruyorum o yüzden mi acaba Sizde var mi böyle bir durum
Ask-bebegim kariyerdeyaparimbebekte22 canım bende 16.haftadayim çok hareket ettiğimde temizlik gibi kopucak gibi oluyor belim ama oturup dinlendigim zaman diniyor belli bı süreden sonra arada korkuyorum bukadar ağrı olunca ama yoruldugum zaman oluyor sadece oyuzden dinlenicez başka çare yok vücut tepki veriyor bize bence☺️
11-02- kariyerdeyaparimbebekte22 bende de aynı bel ağrısı kasık ağrısı var ayrıca bebek iki gündür toplanıyor sürekli Dr. Söyleyeceğim
kariyerdeyaparimbebekte22 Ask-bebegim Bende aynı böyleyim 🥹 Yok böyle ağrı ortadan ikiye bölüneceğim resmen dinlenmekte sıkıyor bir süre sonra ama 🫠
askooyumm Belim değil de sol kuyruk sokumu mu denir bel gamzesinin hemen altı hareket ederken 1 aydır inanılmaz ağırıyor. Normalde böyle bir ağrım yoktu henüz doktora gidemedim normal midir acaba
kariyerdeyaparimbebekte22 askooyumm Benimde işte o kısımlar ben doktoruma söyledim çok eğilme dedi sadece
Minikmucizelere askooyumm yaa tam olarak ayni yerde sanirm agrimiz sizin nasi oldu gecti mi bi sıkıntı yok dimi bebiste
Serendipty Minikmucizelere yok sanırım yatarken ağırlık sırta baskı yaptı için belim ağrıyordu. Sorun yok