Doktorumun söylediğine göre 2 veya 3 haftalık hamileyim daha çok yeni olduğunu 4 mm kadar olduğunu önümüzdeki haftalar lekelenme olabileceğini söyledi. Ama benim muayeneden hemen sonra akşam oldu ve olmaya da devam ediyor ara ara çok açık renkte lavabo ihtiyacı sonrası lekenme ve kasıkta zaman zaman regli ağrısı gibi Ağrı oluyor. Yaşayan var mı ?