Bsrakaraboga fadime42 ben değil ama ablam yasadi ve doktoru bunu farketmedi kolestaz oldugunda erken dogum olması gerekiyormus normale göre ablamin günü gecti sonra agrisi basladi hastahaneye gittik bebek karnında ölmüş dikkat edilmesi gerekiyor sıkı takip onemli
meltemgondur meltemgondur Birhamilemlke Ayak altında ve avuç içinde kaşıntı ile başladı sonradan tüm vücuduma yayıldı. Tüm gün kaşınıyorum özellikle geceleri. Uyutmayacak derecede bir kaşıntı. Karaciğer değerlerime ve safra asidi değerime bakıldı ve teşhis konuldu. İlaca başladım değerlerimde düşüş var ama kaşıntım devam ediyor. Aksi durum olmadığında 37. haftada doğum olacak dedi doktorum.
Kayaderler fadime42 ben ilk gebeliğimde yaşamıştım 31. Haftada öğrenmiştim 37. Haftada doğum yapmıştım