neanladinyurdagull Cansun_133 bebeğim doğduğundan beri baby turco doğadan kullanıyorum hem bez olarak hem ıslak mendil olarak 3 yaşına giriyor hiçbir sorun yaşamadık çok da memnunum 2. Gebeliğim şuan yine bu markadan vazgeçmem valla