Edolili Travma kaldı resmen. Alttan muayene ettiler dün.Ve şuan hala vajinam,vajina kemiğim ağrıyor. Yemin ederim hayvana daha nazik davranılır. Ki rahat baksınlar diye hiç kendimi kasmadan çatala çıktım. Böyle bir muayene şekli olamaz ya. Anında peçeteyle vajinama baktım,kanadı sandım.Bas bas bağırdım acıdan Ki benim bebeğim ters duruyor sezaryen olacağım ,alttan muayene etmemeniz gerekmiyor mu bebek zaten makat duruyor dedim. Yok açıklığın varmı bakmamız lazım dediler. Şuan tek korkum umarım bu yaptıkları vahşi çatı muayenesi açılmama sebep olmaz. Daha doğuma 2 haftam var..