Edaozkan Kızlar oğlumuz olucak inşallah Mustafa ismine karar verdik ama ek isim karar veremedik ben yiğit ismini çok beğeniyorum ama bir yandan da babam rüyasında Davut ismini görmüş onu koymak istiyorum