leyla_e34 Şu anda 36 haftadayız 26 Hazirana gün verdi doktor erken değil mi şimdi den stres heyecan bastı 🥲
gizem3435 leyla_e34 özele gidiyorsanız günü erken veriyorlar ve bence çok daha iyi. İnsan sabırsızlanıyor biliyorsun ki o tarihte öğlen bebeğin kucağında olacak. 🥰
Sila66 leyla_e34 hayırlı saglıklı dogum olsun canım benım sezaryanım cok rahat gectı senın de öyle olsun ınsallah ❤️
Ipek_2017 38 erken değil canım. Ben şuan 37+1 im sancım çıkıyor suyum azalmış bebek aşağı inmiş..her an sezeryana alabilir . Bende tedirginim bari 38 i görsün istiyorum. 😥
leyla_e34 Ipek_2017 Ipek_2017 sag Salim kucagına al bebişini inşallah bende 38 i görmek beklemek çok istiyorum inşallah olursa eğer
iremkoftercioglu 39+1 de kızıma sezaryen olmuştum ama bende sancı suda azalma yoktu tamamen benim isteğimdi. Doktorun seni takip eden kişi o en iyisini bilir hiç erken bir tarih değil 37den sonrası gayet normal
leyla_e34 iremkoftercioglu ne güzel beklemiş Kızın maşallah kızlar normalde bukadar beklemezler maşallah 🥰 evet doktor ne derse artık ona uyucaz Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
gizem3435 leyla_e34 erken değil ayrıca ben de 38+1 de doğum yaptım ve çok şükür çok sağlıklı bir bebeğim oldu. Ve doktorum ameliyat sırasında dedi ki bebek bir gün daha kalmazmış doğum başlarmış, rahmin çok yumuşamış dedi. O yüzden sağlıkla gelsin tam zamanı.