Detaylı zatwn normal ultrason zor birşeyi yok ama ücreti fazla oluyor özelde şeker de gerçekten önemli bir şey bence yaptırmalısın bana saglık ocagında doktor bile şeker cok önemli beyni için falan dedi cok tatlı bişey degil zatwn içtigin ama bana tuhaf bi koku geldi az az içtim ilk kızımda özele gidiyordum ordan kantinden almıştım içeçegi o zorlamamıştı ama şimdi devlete gidiyorum onuda eczaneden alıyorsun yavaş yavaş içmeni söylüyo zatwn kusmaman için kusarsan geçersiz oluyormuş twkrar içmek zorundasın korkulacak birşey degil emin ol