sozer1 Tugceee95 bende çok merak ediyorum orada yapacağım nasipse , can hastaesinde yapcaktım ama doktorum ayrıldı o yüzden ekole irfan beye devam ediyorum süreci çok merak ediyorum size doğum ücreti için nedediler neler dahilmii
Dudumundo Tugceee95 ben yaptımm. Her şey iyi ilerledi. İlgi alaka güzeldi. Tek sıkıntı bebek daha 1 günlükken işitme testi yapmaları. bizimki sınıfta kaldı, 1 hafta sonra geçti 😅 oda süsleme, kuaför, makyaj yok. Sadece foto çekimi var.
Tugceee95 sozer1 bende sadık beye gıdıyorum . Bana oda susleme kuaför makyj foto cekımı dogum sonrası 28 gunluk olan tahlıller ıcınde dendı snra duydumkı oda suslemyı kaldrmslar hıc sormadm daha normale 16.500 sezeryaana 14.500 dedıler hazıran sonuna kadar sıze ne dedıler
sozer1 Tugceee95 ben özellikle fotoğraf oda süslemeyi sordum hiç biri dahil değil oda süslemeyi kaldırdık zaten dedi 14.500 dedi bebeğin kontrolü anne kontrolü işitme testi içinde dddi
Tugceee95 Dudumundo Hadi ya genemi degıstrmısler bıdaha tekrar sorayım olmadı zaten kuafr makyj cokta onemli degl benm için 😅 ama dedıklernn arkalarnda olmaları lazım ne sınır bozucu sızınde saglıklaa buyusun bebegnız ınsallah🙏🏻
Patatesanne Bende sadece ameliyathane için kullanıcam. Oda süslemesi yasakmış sadece kapıya isimlik falan astırıyolarmış. Temizliğini ve hemşirelerin ilgisi nasıl acaba 🥹
sozer1 Tugceee95 çok saçma gerçekten benim ilk gebeliğimde erken doşum riskim vardı mesela haftada iki üç jere nst giriyordum bundada öyle olursa yandık o zaman
Tugceee95 sozer1 ınsallah olmaz resmen ınsaları sömüruyorlar normal sartlarda alınmaması lazım mesela muayneye gıdıyoruz zaten ucret verıyoruz extra bıde nst bıde azda degl yanı benmde dogum yakın her hafta sokuyor gttgımde yanı durumu olmayan ne yapacak bılmem