nuran34
merhaba bize yardımcı olur musunuz.iki isimde kararsız kaldık KIVANÇ VE KAAN sizce hangisi daha güzel?
burcuyasin
Htccprz
DiDem123
Kıvanç bence 👱🏻😂
Gzmayca
Kaan 👍🏻
sususdden
Kaan bence kardeşimin adı eğer bebeğim erkek olursa koymak istiyorum tabi iki dayısı var ve birini kırmaktanda çok korkuyorum o yüzden alternatif olar Kutay ismini düşünüyorum ama cinsiyeti belli değil tabi ben bunları düşünürken😍🙆♀️
BusraKula
Kaan👍🏻
Seymakayaoglu
Kıvanc
Seymakayaoglu
Kaan ismi son yillarda cok fazlalaşti o yüzden kivanc