Mkby2 ilki Sezeryan olmama rağmen devletteki Dr um gün vermiyo nöbetçi Dr la görüş diyo bende cumartesi planlı nişanım geldi diye acilden gidicem 38 haftalık olacak tam dua edinde alsınlar kızlar nöbetçi Dr lar
hulya1406 Mkby2 nasıl oluyor öyle birleyen benimde ilki sezeryan bu da öyle olacak doktoruma sordum 39.haftada alıyoruz dedi ama kimin doğuma gireceği o gün belli olur dedi.
Senaykork Mkby2 şehir hastanesi her şekilde verir bnce , eğer bulunduğunyz ilde varsa orayı tercih edin Nişanı da anliyolar gelip gelmediğini kanala inip inmemesinden
Mkby2 bitterciko nasıl anlıyolar 🤔ımmm ben sancım var diye gideyim dedim o nst de çıkıyo bende nişan geldi aklıma
Mkby2 Kardelennn34 pahalı olmasa özele giderim valla özellerde çok pahalı oldu bu sene ne olacak bu halimiz🤦
Kardelennn34 Kardelennn34 bunu kesinlikle itiraz edin eğer sezaryan olacaksanız böyle bisi asla kabul etmeyin nöbetçi doktor die bisi yok onlar gün veriyor o gün kim varsa o yapıyor zaten kendine göre ayarlamiyorlarki bizim gelin devletde sezaryan doğum yapicak gün verdiler önümüzdeki hafta içi doğum olucak 39+3gunlukke doğum yapcak inşallah siz başka doktora randovi alıp tekrar gorunun derim
Kardelennn34 Onlar elinize bi kağıt veriyor bu gün yatış yapilcak die o gün serviste kim varsa doktor ameliyat saatlerine bakım o hastayı ona göre ayarlayıp alıyorlar o nasıl Bi saçmalık ya nöbetçi doktorlar die
Mkby2 Kardelennn34 bende anlamadım ki cumartesi deneyeceğim şansımı olmazsa da pazartesi başka Dr a gideceğim aynı hastaneden