Gozde122142 Kizlar pazartesi 40hafta oluyorum her hafta kontrol var 41 kadar gelmezse yatış vercem dedi 40dan sonra kaç gün bir kontrol oluyor devlet hastanesine gidiyorum (Zeynep Kamil)
Glsmctnts Bende Zeynep Kamile gidiyorum normalde 3 günde 1 çağırıyor ben de yarın gideceğim büyük ihtimalle yatış olacak yoksa kızımın gelecegi yok 40 +5 teyiz