Ben 4. Aşılama ile hamile kaldım kızlar şuan 6 hafta 5 gunluguz . Aşılama ihtimali evet çok düşük ama umut var hatta 4. Aşılamadan önce hamile kalmışım aşılama olduktan 3 gün sonra hamile olduğumu öğrendim kaşık ağrısı ile gitmiştim acile . Ama şöyle bi durum var ben iğneli aşılama oldum 4. De karnım da sıvı birikti ve baya 9 aylık gibi şişti karnım çok zor günlerdi ama şimdi bebekte bende gayet iyiyiz. Rabbim isteyen herkese versin