Ozturkkkk Herkese merhaba, 20 Haziran’da oğlumla kavuşucaz inşallah 🙏 Sizlerin kaç günü kaldı, nasıl hissediyorsunuz? Bebisinizin kilosu nasıl?
Hilalttk16 Ozturkkkk uygulamaya göre son 13 ama normal doğum görünüyor bebiş ne zaman gelir belli değil 😅 ağrılarm oluyor geçen haftadan beri geceleri beni zorluyor özellikle kasılmalar 🥺 nst de sancı çıkıyor ama düzenli değil çatı muayenesi yapılacak haftaya 😬 bebeğin kilosu da iri nasıl olacak bilmem 🥴🥴
Haticezk Ozturkkkk son 5 😋 sezeryan olacak sizin herhalde tam tarih verdiğinize göre . Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin canım inşallah 🤲🏻🐣
OzlemNur_ Ozturkkkk bizde 20 haziranda inşallah kavuşcaz benimde oğluşum olucak dün gittim kontrole kilosu 3550 di🤭
Ozturkkkk Hilalttk16 Bizimde uygulamaya göre 24 daha ama bayram öncesi icin planladık sezeryan olucagı icin. Saglıkla gelsin tüm bebisler insallah 🙏
Ozturkkkk OzlemNur_ oy masallah cok guzel kilosu, bizde ptesi kontrole gidicez bakalim ne kadar olucak 😊
Mslme_0krkmz Ozturkkkk bizimde son 11 bakalım sancılarım oluyor hatta vajinamdan çıkacakmış gibi oluyor diyorum geliyor yok ne nişan ne su hiçbirşey yok 28. Haftadan beri 1 cm açıklığım var sadece😄