Yksles 7 haftalık gebeyim son 2 haftada başlayan el ayak tabanı özellikle yanması var.Geceleri daha cok oluyor benim gibi olan var mı kızlar neler yapıyorsunuz bu durumda
ipek-karadag80 Yksles 32+1 iz ama ayak altlarimin yanmasından bana fenalık geldi artk bildigin nereye koyacagimi şaşırıyorum soğuk yer arıyor sürekli tuz azaltmam önerildi bana
momayse94 Yksles ayy biraz önce bununla ilgili post açmayı düşünüyordum 😄 30+5 im iki haftadır ayaklarım yanıyor resmen hele geceleri felaket
Prensannesi72 Yksles hayır ben sandım ki havalardan dolayıymış şekerim yüksek ondan mı aceba, 20 sinde gidicem sorarım o zaman
Fatmayagiz Ayak yanması bende de var. 31+1 deyim brmce normal. Vücut ağırlaşıyor damarlar ve kaslar etkileniyor. Baskı ayaklara biniyor.
Yksles Sizinkiler maşallah büyümüş yine ben daha yolum başındayım ama cok kötü yanıyor ilk haftalarda normal mi
Gebeyim-32 Yksles benimde ilk başlarda olmuştu sonra kesilmişti şimdi 12 yim dün geceden beri yine yanıyor. Ara ara gidip gelen bişi sanırım 😂
Ikizlerin-annesi Yksles benimde çok fazla ayak yanmam oluyordu şeker yüklemesi yaptirdım normal çıktı şekerim.ancak b12 eksikligim varmis.b12yi gunde 2 ye cikarinca kesildi yanma.
Dileksue Bende 9 haftalık şuanda ayakkabı içinde bile yanıyor geceleri şişiyor ve yanıyor ayaklarım ki ekstra tuz atmıyorum yemeklere ilk aylardan nu kadar şişmesi de anlamıyor kimse