Denizmer Merhaba. Hamileliğin son ayında bel tutulması yaşayan veya şiddetli bel ağrısından yürüyemeyen var mı? Bu durum normal mi?
Hatunnn Denizmer bnmde belim cok agriyor uzun sure hareket etmemi engelliyor dinlenmem gerekiyor 36 haftadayim doktorum normal dedi gobegim ckk sivri top gbi butun agirligi belimde karsiliyorum oyuzden fizik tedaviye yonlendirdi fitiktan suphelenmedi doktor
Denizinannesi07 Denizmer ben şuan 38+1 haftalığım geceleri ağlıyorum lavaboya kalkarken yürürken yatakta sağımdan soluma dönerken falan canımdan can gidiyor
Tosbik Denizmer ben bacağımı sürüyorum resmen bel fıtığı gbi. Cuma günüsabah dogum var Allahtan umarim geçer. Sizede gecmis olsun. Bu arada benim doktorum bana normal oldugunu soyledi
Denizmer Tosbik bende de aynı durum söz konusu. Doktor normal dedi ama ilk hamileliğim olduğu için aynı durumu yaşayan var mı diye merak ettim. Herkese acil şifalar diliyorum. Bebişler için sıkacağız dişimizi 🙏🏻