Kızlar bugün kontrolüm vardı 39 haftalığız doktor bebek aşağıya inmiş eli kulağında dedi muayene etti 1 cm açıklığın var dedi en geç pazartesi olur dedi nst ye girdim düzensiz sancılar vardı. eve geldim böyle kahverengi leke geldi ara ara kasılmalarım oluyo karnımda doğumum mu başlıyor bilmiyorum 🤷🏻♀️