he bir de bayılması açlıktan, en az 12 saat aç ve susuz kalındıktan sonra yapılıyor, hamileyken tabii ki fenalaşan olur. beni hiç etkilemedi ordaki hamile biriyle sohbet ede ede bekleyip yaptırdık. sonradan şeker çıksa Allah aşkına bu doktorlar düşmanımız mı hem bebeği hem bizi riske atsınlar