Heyzilwq Elif_emir bizde 37+0 ve benim de oğluşum olacak 😍 ben haftaya falan doğurmak istiyorum ya aşırı sabırsızım sizde öyle misiniz ?
yeni_anneadayi Elif_emir 39+0 olduk bizde gelen giden yok sabah kontrolümüz var acaba açıklığa bakar mı doktor
Elif_emir Zeyneparsln evet oldum da doktor açılma yok dedi 21 milim rahim sarkması var dedi ama ne anlama geliyor anlamadım yarın tekrar gideceğim
Zeyneparsln Elif_emir Yok bebek kanalda değil bol bol merdiven çık yürü dedi suyun veya Sancın gelirse haberleşelim dedi
Bir_tirtilannesi Elif_emir bizde tam 37 olduk minik kızımla 🧚🏻♀️ sağlıkla gelsin inşallah bebişler🙏🏻🤍 günler geçmek bilmiyor bana artık bana 🥺🥺 nasipse normal doğum olucak bakalım minik kızım ne zaman gelmek isteyecek 🎀