mrsperaa Merhabalar bebeğinizin hareketleri nasıl acaba ? Benimki toplanıyor. Toplanmasını hissediyorum. Ancak ben dürtekledigimde hareket ediyor gibi onun dışında hareketi yok gibi tedirgin oldum yeri daraldığı için böyle olabilir mi?
bitterciko mrsperaa benimki hiç durmuyor ya . Toplanma da çok oluyor gün içinde . Normalde bu haftalarda çok hareket etmez zaten derler bizimki cins
Ipek_2017 mrsperaa canımm bebeğin kg da önemlidir . Benim ki minyon mesala yeri vardır hareket ediyodur. Doktorun normal diyosa ve size tepki olarak hareket ediyorsa çok normal 🤍
Ipek_2017 Karnım yamuluyor hatta. Ama belli saatlerde hiç hareket etmiyor uyuyor bence 😀 ama genel olarak hareketli sabaha karşı gün içinde yürürken aşağıya vuruyor .
mrsperaa Ipek_2017 özellikle ben geceleri uyurken uyandırır diye düşünürken gece uyurken hiç hareketini farketmiyorum bile endişelendim. Sanki bana az gibi geliyor eskiden daha çok gibiydi
mrsperaa Ipek_2017 Ben dokunduğumda hareket etsin diye biraz bastırdığım da o zaman Karşılık veriyor 🌸
Azeriqizi Bizimde hareletler yavasıadi sadece icerde derimlerde kiprandigini hiss ediyrm Bide kizlar sizfr kasilmalar oluyormu?kasilmam cok ve bebek surekli bir tarafta toplamiyor sanki karnim tas kesiliyor ve nefes alamiyorum😪
mrsperaa Azeriqizi Kasılma dediğiniz nasıl oluyor. Bende toplanma oluyor özellikle bazen göğüs Altıma çok geliyor yada sağ sola