Gldekpnci Kızlar sleepy bebek bezleri geldi a101 marketlere oldukça indirimli gibi yenidoğan kaç tane almalı ve marka olarak iyi mi sizce
Meltems53 Gldekpnci sleepy natural kullanıyorum. Şimdiye kadar bir sorun yaşamadık biz sızdırma falan. Ama 1 numarası çok küçük sadece 20 gün kullanabildim ondan sonra 2 ye geçtim. Eğer bebişin kilosu fazlaysa 1 numara çok alma derim elinde kalmasın.
Ecem95 Gldekpnci sleppy natural falan hepsi pişik yaptı benim kızıma stok yapmıştım hepsini vermek zorunda kaldım mecburen
Nurr_22_22 Gldekpnci sızdırma tasma yapmadı biz 2 ay kullandık ama küçük kalıplı 2 numarası bile sıktı kizimi molfixe geçtik
Hazal44 Gldekpnci bir paket al biz 45 günlük olduk 3 numara kullanıyoz bebeğimde öyle kilolu bir bebek değil 3 numara tam oldu
Zerenismom Bende bu markadan istiyorum stok yapicam deneyip memnun kalan varmı birde ıslak mendili nasıl
Mavi-koltuk Zerenismom türk markası ve yeğenlerimde kullanıyoruz çok memnunuz inşallah kendi bebeğimde de kullanıcam 1 numarası çok küçük