Buseyy Merhaba kontrole gittiğimde 60 sancım çıktı düzensiz görüyorum dedi doktor yarın sabah yeniden gireceğim kendim birşey hissetmiyorum sizce doğum gerçekleşir mi?
2309 Buseyy bende de iki üç kez oldu hatta bugün yine çıktı sancı ama ben iyi oldum için yatış istemedim. Erken doğum olmuyor olsa ben 35 de doğardi şuan 38+4 üm şimdide gelsin istiyorum ama gelmio 😇