Gizemakpolat Merhaba kızlar 36. Haftamdayım haftasonu fotograf cekimleri yapıcam saclarım çok beyaz ve artık boyamak kendımı iyi hıssetmek ıstıyorum . Aranızda boyatan var mı sizce bir şey olur mu ?
bitterciko Gizemakpolat ilk çocuğumda o haftada boyatmıştım ama balkonda yaptım kokuyu çok almamak için