SerapALT Merhabalar dostlar, doktorum erkek olarak tahmin ediyor yanılma payı var mıdır sizce? Fikirlerinizi alabilir miyim 😇😇 (11+2)
Humeyra_kfs31 Ewet bazen kordon bağı olabiliyor net bir şekilde öğrenmek istiyorsan biraz daha bekle derim canım🤗🤗
Humeyra_kfs31 SerapALT seni çok iyi anlıyorum ama beklemenin en güzel yanı bu hiç zmn geçmiyor gibi ama ne zmn bu kadar büyüdük diyeceksin