Geçenlerdede post açmıştım ağrım hafiflemişti ama bugün yine başladı kasıklarımda ağrı ve vajinada batma var dayanılmayacak gibi değil ama birden bıçak saplanır gibi oluyor doktoruma her söylediğimde normal bebekler büyüdüğü ve çok hareketli olduğu için diyor bir çözümü olan var mı😓 yarın tekrar gitsem mi ne olur ne olmaz akıntım ya da başka bir belirtimde yok bebeklerin hareketleride iyi