Merhaba 🌸 merak etmekte çok haklısın ama bizler burda ancak kendi deneyimlerimizi paylaşabiliriz. Emin ol her doğum kendine özgü, o yüzden deneyimleri oku, hatta dikkate al ama doğum psikolojisiyle bunlardan etkilenme 😍
Benim adet sancısı gibi sancılarım oldu, çığlık attıracak derecede değillerdi asla. Hastaneye gittiğimde sancılarım devam ediyordu, 1cm açılma vardı ebem normalde bu açılmayla yağış vermeyeceğini ama benim yavaş yavaş suyumunda geldiğini söyledi o yüzden yatış vermedi. Açılmamın kolaylaşması için fitil uyguladılar. Bu sırada sancılar gidip geliyor. Ayakta, koridorda karşılıyorum sancıları. Sonra dahada rahatlamam için epidural yapıldı, süreç uzar diye beklenirken epidural uygulamasından yarım saat sonra vajinamda inanılmaz bir baskı hissettim can havliyle bir şey oluyor diye bağırdım, ebem koştu geldi kafası gelmiş burda dedi. Doğumhaneye girdik doğru düzgün ıkınmadan bebek geldi. Bu süreçte sana tavsiye edebileceğim tek şey, kendini asla kasmaman ve rahat olman. İnan ki çok faydası var. O yüzden olumsuz hiçbir şeyi dinleme, okuma, duyma, gözünü kulaklarını kapat. İnşallah bu süreci misler gibi tamamlar, yavruna kavuşursun 🩷