Merhaba ankara tıpta tüp bebekle ikizlere hamileyim. Şuan 6. Haftadayiz tüp bebegi yapan doktorum gebelik takibi yapmıyor önerdiğiniz bir doktor var mı? İkiz olduğu için riskli gebelik bölümünde gebelik takibi yaptiran memnun olan anne adayları var mi