123Hamis123 23 haftalığız 5 gündür karnım ağrıyor ara ara ve sancım oluyor benim gibi olan var mı doktora söyledim bunlar biraz normal ama riske atmayalım rahim ağzı ölçümü yapalım dedi benim gibi olan bar mı
Ask-bebegim 123Hamis123 16. Haftadayim benimde 2 kez karın ağrısı acıma oldu anlamadım normal sanırım
Ebus2045 123Hamis123 bende dün gece ağrıyla uyandım ve soğuk soğuk terletcek kadar ağrıdı yarım saat kadar sonra geçti 22 haftaligim bende ama kan ilacindan şüpheleniyorum çünkü ishalde yapiyo gece yatmsdan iciyorum
Honeybaby_ Bizde 24 haftalığız karın ağrım oluyor ama sanki acı gerilme gibi bebek büyüdüğü hareket ettiği için sanırım