Benimde 3. Aydan sonra tansiyonum hep yükseliyor şuanda son aydayım 14-15 görüyorum yani hemen bir limon sıkıp içiyorum doktorum kalbede gönderdi bir şey çıkmadı hamileliğe bağlı bir durum günde 3 kere ölç tansiyonunu takipte kal dedi hatta doktorum bende sürekli ölçüyorum evde hep limonun bulunsun düşürüyor 😃