Narinsuu Kızlar bebeğimi bugün doğurdm çok Şükr ama bir kulağında.test hata verdi.bi.hafta sonra yjne bakalım genelde amniyon sıvısı kaçıyor dedi adam ama içime kurt düştü?
pandasever Narinsuu yeğeniminde işitme testi sıkıntılıydı. Başka merkezde test tekrarlandı bir sıkıntı çıkmadı şükür. Test yapılırken bebeğin derin uykuda olması lazımmış ilk teste yeğenim yarı uyanikti yanlış çıkmasının sebebi o
Eyluladam15 Narinsuu benimde 3 kere hata verdi ama kimildandigi iicn dedi doktor emzik falan verdik ağzına sıkı tuttuk gecti sonra testi 1 hafta beklemedik hiç
Ruyagibi1 Narinsuu benim yeğenim de doğduğun da tepki vermedi felan dediler 3 gün sonra tekrarlandı hiç bir sorunu yoktu
Busedenizzz Narinsuu benim bebeğimin de öyle oldu 1 hafta 10 gün sonra gittik. Bi sorun çıkmadı. İçiniz rahat olsun genelde çocuklar doğdukları günkü testi geçemiyor kulaklarına su kaçtığı için duyamıyorlar.