Gul_1704 Doktor 100/75 kız ama net konuşmak için 16 inci haftayı beklememiz gerekiyor dedi sizlere de sormak istedim
Humeyra_kfs31 Bem 12+5 günlükken gittiğimde %80 kız dediler bir hafta sonra gittiğimde ise erkek dediler rabbim en hayırlısını versin canım 🤗
Humeyra_kfs31 Gul_1704 ewet canım ama arkadaşlarımla falan konuştuğum zmn erkek olmaya bilir kordon bağı olabiliyor dediler onun için 1 hafta sonra tekrardan gideçem