Eminereyhan Tüm hamilelik boyunca normal istedim,işte yürüyüşler kilo alımına dikkat etmeler,hep aktif olmalar sonra :) 39.cu hafta suyum geldi hastaneye gittik işte 1.5 açıklık ile yatış yapıldı 4 gün sancı çektim ve :) genel de yargılardım sezeryan isteyenler neden diye 7 kat kesiliyorsun falan filan :) o ağrıları çekerken sezeryan olmak istedim resmen ya :) sonuç normal doğum 🤰 gece 10 da başladı sabah 7:24 bebeğim doğdu şuan 41 günlük,bana göre tamam sezeryan da 7 kat kesiliyorsun ama normal doğum da aynı sonrası ciş tutamama basur sorunu tabi bunlar dikişin çok ise:) isteyen istediği şekil de doğum yapmalı.. ben kendi isteğim ile normal doğum yaptım 2.ci çocuk olsa galiba sezeryan isterim,buarada doğum sonrası ilk 2 gün sadece bebeği emzirip wc ye kalktım toplam da 7 gün hastane de kaldık tansiyon sorunu ve bolca kan kaybı yaşadım . O yüzden hamile görünce dua ediyorum kolay doğum olsun diye.
../