Kızlar merhaba ben son 3 aydır yumurtlama görmedim geçen ay ilk defa klomen kullandım ve yumurtam 20 cm olmuş çatlamamış kist olmuş dedi doktor ve bu ay ilaç kullanmadım. Adetten sonra bu ay ilk defa çift çizgiyi gördüm ovulasyon testinde. Üç gündür hep silikti test ilk defa böyle koyu oldu kistten dolayı olabilir mi acaba yaşayan var mı daha önce. Yarın doktora gidicem kistte baktırmak için küçülmüşmü ya da aynı mı diye 