Benim komşumun kızı da tek böbrek şuan 3 yaşında mesela anne karnında görmüş doktor tek böbrek olduğunu ondada genetik olabileceğini söyledi hatta ailesinin birinde varmış , sadece bol su içmesi gerekiyor yani doğduğunda bence korkmayın içiniz rahat olsun 🌿😍