sevvalkara inan devlette bile yaptırabilirsin. İkili test ve detaylı USG yaptırdım. 3lü ve şeker yüklemesi yaptırmadım. Testleri devlette yaptırdım, özelde de doktora gidiyorum o bile devlette yaptır gel sonuçlarına burda bakarız dedi. O yüzden maddi olarak gücün yoksa devlette yaptır